Όπως ανέφερε χθες, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Δημήτρης Χασάπης, αν και εξετάστηκε το ενδεχόμενο να γινόταν η έναρξη της σχολικής χρονιάς στις 14 Σεπτεμβρίου (Δευτέρα), δεν κατέστη, εφικτό, καθώς οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο είναι αρκετά χρονοβόρες και η ιδέα απορρίφθηκε.
Πηγή: ethnos.gr




























