«Συγχαίρω θερμά τους μαθητές μας για την επιτυχία τους στις εξετάσεις και την εισαγωγή τους στα ανώτατα και ανώτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα, καθώς επίσης και τους γονείς και εκπαιδευτικούς που υπήρξαν πολύτιμοι συμπαραστάτες τους. Αλλά και στα παιδιά που δεν κατάφεραν να εισαχθούν, εύχομαι κάθε καλό στην μετέπειτα πορεία τους, όποιο δρόμο κι αν επιλέξουν. Υγεία και καλή πρόοδο σε όλους».




























