Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Κορωνοϊός: Στους 41 οι νεκροί | Κατέληξε άνδρας από την Ξάνθη

Apothiki Workshops Banner2 750

Κορωνοϊός: Στους 41 οι νεκροί | Κατέληξε άνδρας από την Ξάνθη
30.03.2020 | 12:16

Κορωνοϊός: Στους 41 οι νεκροί | Κατέληξε άνδρας από την Ξάνθη

Συντάκτης:  Παναγιώτης Σκαπέτης
Κατηγορία: Ελλάδα

Στους 41 ο αριθμός ανέβηκε ο αριθμός των νεκρών από τον κορωνοϊό, καθώς κατέληξε ένας 61χρονος άνδρας από την Ξάνθη.

Ο 69χρονος άνδρας από την Ξάνθη νοσηλευόταν διασωληνωμένος με κορωνοϊό στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης και σύμφωνα με το e-evros κατέληξε τα ξημερώματα.

Τα ξημερώματα κατέληξε από κορωνοϊό και ένας 55χρονος άνδρας από την Καστοριά που νοσηλευόταν διασωληνωμένος στην εντατική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη.

Πηγή: iefimerida.gr

 
Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel