«Φέτος δεν θα πάμε στο χωριό, δεν θα σουβλίσουμε, δεν θα πάμε σε εκκλησίες», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός. «Θα γιορτάσουμε από το σπίτι για να προστατεύσουμε τους γύρω μας. Οι μέρες μεγαλώνουν, ο καιρός βελτιώνεται. Θα είναι λάθος να βγούμε έξω. Μένουμε πιστοί στο στόχο, μένουμε σπίτι και βγαίνουμε έξω για να καλύψουμε συγκεκριμένες ανάγκες» συνέχισε ο κ. Χαρδαλιάς.
Επίσης, ο υφυπουργός ξεκαθάρισε πως «όσο τηρούνται οι κανόνες δεν θα υπάρξουν αυστηρότερα μέτρα. Ωστόσο εάν δεν υπάρξει συμμόρφωση αναγκαστικά θα πάμε σε νέα μέτρα».
Πηγή: newpost.gr





























