Γράφει η Νεφέλη Λυγερού
Γενικός συναγερμός για τη συμπεριφορά της Τουρκίας που στο παρελθόν οδήγησε στα άκρα - Ερευνάται ακόμα από πού κατέβηκε η ελληνική σημαία όπως υποστήριξε ο Μπιναλί Γιλντιρίμ
Το δελτίο καιρού της ΕΡΤ με τον μετεωρολόγο Σάκη Αρναούτογλου.
Ενεργοποιείται εκ νέου από αύριο, Τρίτη, 17 Απριλίου, η δυνατότητα επεξεργασίας αιτήσεων για υπαγωγή στο πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας.
Σε συναγερμό βρίσκονται τα υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Ναυτιλίας μαζί με την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών από τη μία το μεσημέρι της Δευτέρας, όταν μεταδόθηκαν οι δηλώσεις του πρωθυπουργού της Τουρκίας Μπιναλί Γιλντιρίμ πως η τουρκική ακτοφυλακή (ή μήπως Τούρκοι κομάντος) κατέβασαν την ελληνική σημαία από ακατοίκητο νησί του Αιγαίου, το οποίο ο κ. Γιλντιρίμ δεν προσδιόρισε.
Η Άγκυρα ανεβάζει και πάλι το θερμόμετρο των προκλήσεων στο Αιγαίο.
«Οποιαδήποτε μέτρα για την ελάφρυνση του χρέους θα εξεταστούν μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο» ξεκαθαρίζει ο γερμανός υπουργός Οικονομικών
Γράφει η Παναγιώτα Καρλατήρα
Δραματικές αλλαγές για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ σηματοδοτεί η ενεργοποίηση της παραπομπής σε εξειδικευμένο γιατρό, ιδιώτη ή του ΕΣΥ, μόνο μέσω οικογενειακού γιατρού από Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟΜΥ) ή ιδιώτη συμβεβλημένο οικογενειακό γιατρό του ΕΟΠΥΥ, το λεγόμενο gatekeeping που εφαρμόζεται στο σύστημα υγείας της Βρετανίας. Όπως καταγγέλουν μαλιστα οι συμβεβλημένοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ, η απόφαση θέτει εμπόδιο στην δωρεάν ελεύθερη πρόσβαση του ασφαλισμένου στον θεράποντα ειδικό ιατρό του ΕΟΠΥΥ.
Ποτέ δεν ήμασταν πιο κοντά σε λύση απ' ότι σήμερα είπε ο Σκοπιανός πρωθυπουργός - «Πολύ φιλικά διακείμενος» ο Αλέξης Τσίπρας - Θα έχουμε λύση που θα διαφυλάσσει την αξιοπρέπεια και την «ταυτότητά μας» - Από την ιστορική Μακεδονία εμείς είμαστε το Βόρειο ή το Άνω μέρος, το τμήμα του Βαρδάρη - Δεν έχουμε πρόθεση να αμφισβητήσουμε τα σύνορα μεταξύ μας - Όχι στο erga omnes - «Η χρήση του ονόματός μας στο εσωτερικό δεν επηρεάζει την Ελλάδα»
Αίσιο τέλος είχε τελικά η περιπέτεια της τραυματισμένης γυναίκας ορειβάτισσας, η οποία έπεσε νωρίτερα στη θέση λούκι Μύτικα, στον Όλυμπο.
Γράφει ο Βασίλης Γούλας
Τι λένε οι φίλαθλοι που παρακολουθούν τις εργασίες - Το γήπεδο αναμένεται να είναι έτοιμο τον Μάιο του 2019
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon