Η Μαρία Σπυράκη, που θα ασκεί τα καθήκοντα της εκπροσώπου Τύπου παράλληλα με αυτά της ευρωβουλευτού, θα αντικαταστήσει την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία θα είναι υποψήφια βουλευτής στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, πιθανότατα στην «καυτή» Β' Αθηνών.
Πηγή: Tovima.gr





























