Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Στο χειρουργείο το ζευγάρι που έπεσε στον Κηφισό

Apothiki Workshops Banner2 750

Στο χειρουργείο το ζευγάρι που έπεσε στον Κηφισό
24.02.2015 | 13:02

Στο χειρουργείο το ζευγάρι που έπεσε στον Κηφισό

Συντάκτρια:  Κυριακή Κατσάκη
Κατηγορία: Ελλάδα

Με πολλαπλά κατάγματα νοσηλεύονται στο Τζάνειο νοσοκομείο και χειρουργούνται αυτή την ώρα οι δυο νεαροί που, κάτω από αδιευκρίνιστες προς το παρόν συνθήκες, έπεσαν τα ξημερώματα μέσα στην κοίτη του Κηφισού, στο ύψος της γέφυρας της Αγ. Άννης.

Η μηχανή στην οποία επέβαιναν οι δύο τραυματίες, ένας άνδρας και μία γυναίκα, βρέθηκε στη γέφυρα ενώ τα κλειδιά ήταν πάνω στη μηχανή.

Τα αίτια του ατυχήματος είναι άγνωστα προς το παρόν και υπάρχει μόνο μία μαρτυρία ότι ίσως προηγήθηκε ερωτική αντιδικία και ότι έπεσε πρώτα ο νεαρός και μετά η κοπέλα. Την υπόθεση έχει αναλάβει η αστυνομία και όχι η τροχαία.

Πηγή: Lifo.gr

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel