Η δόση θα πληρωθεί την Τρίτη.
Το μεσημέρι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γαβριήλ Σακελλαρίδης, αναφερόμενος στο αν θα πληρώσει η Ελλάδα τη δόση στο ΔΝΤ, σημείωσε ότι η κυβέρνηση έχει την ευθύνη να καλύπτει τις χρηματοδοτικές υποχρεώσεις της προς το εξωτερικό και το εσωτερικό και επισήμανε ότι η καταβολή της δόσης δεν τίθεται σε συνάρτηση με την εξέλιξη του Eurogroup, διότι κάτι τέτοιο θα είχε τη μορφή τελεσιγράφου και θα μπορούσε να εκληφθεί ως εκβιασμός.





























