Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Η Ελλάδα χάνει 14,6 δισ. ευρώ από την 1η Ιουλίου

Apothiki Workshops Banner2 750

Η Ελλάδα χάνει 14,6 δισ. ευρώ από την 1η Ιουλίου
30.06.2015 | 09:08

Η Ελλάδα χάνει 14,6 δισ. ευρώ από την 1η Ιουλίου

Συντάκτρια:  Δέσποινα Βασιλειάδου
Κατηγορία: Ελλάδα

Αντιμέτωπη με μια ανυπολόγιστη κατασττροφή βρίσκεται η Ελλάδα από την 1η Ιουλίου, οπότε και θα λήξει το πρόγραμμα για την ελληνική οικονομία.

Πηγές της Ευρωπαϊκή Ενωσης τονίζουν στην «Η» ότι από τη στιγμή που η χώρα θα χάσει την προστασία του προγράμματος, πέραν του ότι η ΕΚΤ δεν μπορεί να παρέχει ρευστότητα μέσω ELA χάνει και ένα ποσό της τάξης του 14,4 δισ. ευρώ.

Πρόκειται για 10,8 δισ. ευρώ από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και 3,6 δισ. ευρώ από τα κέρδη από τα ομόλογα.

Πηγή: imerisia.gr

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel