Μην πάτε λοιπόν να ψηφίσετε με τσεκαρίσματα, βούλες, χ και άλλα παρόμοια...
Ένας είναι ο τρόπος ο έγκυρος, ο τρόπος ο σωστός και σύμφωνα με τον υπουργείο Οικονομικών πρέπει να βάλουμε σταυρό και μόνο σταυρό στο κουτάκι του ΟΧΙ ή του ΝΑΙ –όπως στη φωτογραφία.





























