"Προσωπικά δεν δύναμαι να επιτρέψω σε κανένα, μετά τα όσα πέρασα 6 μήνες, να θεωρεί ότι έχει ισχυρότερο δίλημμα συνείδησης έναντι των κοινών μας αρχών, αξιών, θέσεων και ιδεολογικών αναφορών" δήλωσε ο πρωθυπουργός. "Η επιλογή, δε, αυτή των συντρόφων μας, καθιστά ουσιαστικά έωλη τη στήριξη της πρώτης στην ιστορία του τόπου κυβέρνησης της Αριστεράς, καθώς πλέον είμαι αναγκασμένος να συνεχίσω μέχρι και την ολοκλήρωση της συμφωνίας, με κυβέρνηση που θα στηρίζεται σε μειοψηφικό αριθμό βουλευτών σε σχέση με το συνολικό αριθμό των 300 αντιπροσώπων" πρόσθεσε σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.
Η σύσκεψη διήρκεσε από νωρίς το απόγευμα ως λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στη συνεδρίαση της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ και στις προτάσεις που ακούστηκαν εκεί και ανέφερε πως, κατά την εκτίμησή του, οι εναλλακτικές προτάσεις που θα μπορούσαν να κατατεθούν στη Σύνοδο Κορυφής δεν έδιναν διέξοδο στο εκβιαστικό δίλημμα που αντιμετωπίσαμε. "
Κατόπιν τούτων ζήτησα από την ΚΟ και τον κάθε βουλευτή ξεχωριστά να τοποθετηθούν στο ερώτημα αν ο εκβιασμός είναι αληθινός ή πλαστός. Και ζήτησα να αποφασίσουμε μαζί, αν είναι πλαστός, όλοι να ψηφίσουμε ΟΧΙ.
Αν, όμως, αποφανθούμε ότι είναι αληθινός, όλοι μαζί να μοιραστούμε την ευθύνη" ανέφερε και υπογράμμισε: "Το γεγονός ότι δεν εκφράστηκε ουσιαστική και τεκμηριωμένη αντίρρηση περί της αληθινής ισχύος του εκβιασμού, καθιστά την επιλογή 32 βουλευτών της ΚΟ να μη μοιραστούν την ευθύνη, τόσο με εμένα προσωπικά όσο και με τους υπόλοιπους 110 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ως μια επιλογή που έρχεται σε σύγκρουση με τις αρχές της συντροφικότητας και της αλληλεγγύης και σε μια κρίσιμη ώρα δημιουργεί ένα ανοιχτό τραύμα στο εσωτερικό μας".
Πηγή: Nooz.gr




























