Όπως ανέφεραν κυβερνητικές πηγές, θα έχει προηγηθεί σήμερα Τρίτη στις 13.30, η συνάντηση των δύο κυβερνητικών στελεχών με τους εκπροσώπους των θεσμών, με αντικείμενο την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και το ΤΑΙΠΕΔ (πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων).
Nωρίτερα στις 12.00 θα συζητηθούν, σε επίπεδο τεχνικών κλιμακίων, τα εργασιακά θέματα. Σημειώνεται ότι όλες οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στον χώρο διαμονής των θεσμών.
Εχθές, οι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της ΕΚΤ, του ΔΝΤ και του ESM (Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας), μετέβησαν στο υπουργείο Εργασίας, μετά από πρόσκληση του υπουργού, Γιώργου Κατρούγκαλου.




























