Οι πεζοί, λοιπόν, θα μπορούν πλέον να περπατούν με ασφάλεια στο κέντρο της πόλης ακόμη και τις πιο παγωμένες μέρες του χρόνου, κι αυτό γιατί τα «θερμαινόμενα πεζοδρόμια» που εγκατέστησε ο δήμος καθαρίζουν - μέσω του συστήματος της γεωθερμίας - από το χιόνι. Ουσιαστικά, δημιουργείται ένας «θερμός» διάδρομος στην επιφάνεια, που διατηρείται πάντα καθαρός από το χιόνι.
Πηγή: tanea.gr




























