Ο χρυσός Παραολυμπιονίκης αναφέρει αρχικά «Τα παιδιά με κοροϊδεύανε, με λέγανε ανάπηρο, κούτσαβο και τέτοια πράγματα. Εγώ καθόμουν σε μια γωνιά και έκλαιγα, όταν κτύπαγε το κουδούνι και ανέβαιναν τα παιδιά πάνω, εγώ καθόμουν από κάτω και έκλαιγα. Μου πετούσαν τις τσάντες από το παράθυρο και μου ερχόντουσαν στο κεφάλι και με κορόιδευαν».
Στη συνέχεια ο Παύλος Μάμαλος μίλησε για την απόφαση του να μην συνεχίσει το σχολείο «Δεν με παίρνανε σε εκδρομές, δεν με παίρνανε σε πενταήμερες, καθόμουν μόνος στο σχολείο μέχρι να γυρίσουν τα άλλα παιδιά και έτσι κάποτε, όταν έφτασα στην έκτη δημοτικού, το παράτησα το σχολείο τελείως και δεν πήγα γυμνάσιο».
Πηγές: gazzetta.gr , enikos.gr




























