Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Νεαροί στην Πάτρα έκαψαν την ελληνική σημαία | Δεύτερο περιστατικό σε λίγες ώρες

Apothiki Workshops Banner2 750

Νεαροί στην Πάτρα έκαψαν την ελληνική σημαία | Δεύτερο περιστατικό σε λίγες ώρες
25.03.2017 | 11:54

Νεαροί στην Πάτρα έκαψαν την ελληνική σημαία | Δεύτερο περιστατικό σε λίγες ώρες

Συντάκτρια:  Βιργινία Καρβέλλη
Κατηγορία: Ελλάδα

Για δεύτερη φορά, μέσα σε λίγες ώρες, νεαροί έκαψαν την ελληνική σημαία στην Πάτρα.

Ομάδα νεαρών, σύμφωνα με μαρτυρίες που επικαλείται η ιστοσελίδα tempo24, έβαλε φωτιά στην ελληνική σημαία που βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ολγας, ενώ έκαψαν και τα στεφάνια που είχαν κατατεθεί στις εορταστικές εκδηλώσεις της Παρασκευής.

Η αστυνομία αναζητά τους νεαρούς, οι οποίοι ενδέχεται να είναι οι ίδιοι που την Παρασκευή έκαψαν την ελληνική σημαία μπροστά από ναΰδριο του Ιερού Ναού της Παντάνασσας.

 

Φωτογραφία: tempo24

Πηγή: iefimerida.gr

 

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel