Το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής τελέστηκε η Ακολουθία του Επιταφίου, η οποία πραγματοποιήθηκε πέριξ του νοσοκομείου συνοδεία φιλαρμονικής μπάντας και αγήματος αποδόσεως τιμών του Στρατού.
Ιδιαίτερη ευχάριστη νότα έδωσαν οι αξιωματικοί και οι υπαξιωματικοί του νοσοκομείου που απέδωσαν τα εγκώμια του Επιταφίου υπό την διεύθυνση της Ταξιάρχου, η οποία είναι και η Διευθύνουσα του νοσοκομείου.
Πηγή: iefimerida.gr





























