Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Πάτρα: Δύο άνδρες έκαναν χρήση ηρωίνης μέσα σε λεωφορείο | Μπροστά σε παιδιά

Apothiki Workshops Banner2 750

Πάτρα: Δύο άνδρες έκαναν χρήση ηρωίνης μέσα σε λεωφορείο | Μπροστά σε παιδιά
04.11.2017 | 12:17

Πάτρα: Δύο άνδρες έκαναν χρήση ηρωίνης μέσα σε λεωφορείο | Μπροστά σε παιδιά

Συντάκτρια:  Βιργινία Καρβέλλη
Κατηγορία: Ελλάδα

Μία σοκαριστική εικόνα αντίκρισαν οι επιβάτες λεωφορείου της γραμμής νο8 στην Πάτρα.

Δύο άνδρες, που κάθονταν στο πίσω μέρος του οχήματος, έκαναν χρήση ηρωίνης, μπροστά στους υπόλοιπους επιβάτες, ανάμεσα στους οποίους ήταν και παιδιά.

Επιβάτες ενημέρωσαν την οδηγό, η οποία σταμάτησε αμέσως το λεωφορείο και κατέβασε τους δύο άνδρες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα patrastimes.

 

Πηγή: iefimerida.gr

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel