Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Θεσσαλονίκη: Έριξαν μολότοφ σε εργοτάξιο του μετρό | Φωτιά σε δύο γερανούς

Apothiki Workshops Banner2 750

Θεσσαλονίκη: Έριξαν μολότοφ σε εργοτάξιο του μετρό | Φωτιά σε δύο γερανούς
06.01.2018 | 10:41

Θεσσαλονίκη: Έριξαν μολότοφ σε εργοτάξιο του μετρό | Φωτιά σε δύο γερανούς

Συντάκτρια:  Βιργινία Καρβέλλη
Κατηγορία: Ελλάδα

Φωτιά σε δύο γερανούς ξέσπασε σε εργοτάξιο του μετρό στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από επίθεση με βόμβες μολότοφ.

Αγνωστοι πέταξαν βόμβες μολότοφ στις 01:20 τα ξημερώματα του Σαββάτου, στο εργοτάξιο του μετρό στη συμβολή των οδών Εθνικής Αμύνης με Εγνατία, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την ιστοσελίδα thestival.

Από την επίθεση ξέσπασε φωτιά στις καμπίνες δύο γερανών του εργοταξίου. Στο σημείο έσπευσαν οκτώ άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με δύο οχήματα, που έσβησαν τη φωτιά, η οποία προκάλεσε σοβαρές υλικές ζημιές.

 

Φωτογραφία: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Πηγή: iefimerida.gr

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel