Τα τουρκικά αεροσκάφη - δύο F-16 τα οποία πετούσαν σε σχηματισμό, ένα CN-235 και δύο ελικόπτερα - προέβησαν επίσης σε τρεις παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών.
Τα τουρκικά F-16 ήταν οπλισμένα.
Τα παραπάνω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες.
Πηγή: naftemporiki.gr





























