«Ντρέπομαι πραγματικά για όλους αυτούς που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης», πρόσθεσε η κ. Λαμπαρού, ενώ εξαπέλυσε επίθεση στον δήμαρχο Μαραθώνα, Ηλία Ψινάκη κατηγορώντας τον ότι δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.
«Ντρέπομαι γιατί ο δήμαρχος δεν είναι μόνο για το Δημαρχείο και την καρέκλα. Ντρέπομαι που στήριξα έναν άνθρωπο που σε αυτή την καταστροφή φέρθηκε με αλαζονεία», είπε χαρακτηριστικά.
Πηγή: kathimerini.gr





























