Η συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων αποφασίσθηκε από την Εκτελεστική Γραμματεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Γιατρών ΕΟΠΥΥ (ΠΟΣΕΥΠ – ΕΟΠΥΥ) και όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, τα έκτακτα και επείγοντα περιστατικά θα αντιμετωπίζονται από το προβλεπόμενο προσωπικό ασφαλείας.





























