Για τις 12 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας.
Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν τα νοσοκομεία.
Πηγή: lifo.gr
24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν την Πέμπτη γιατροί και εργαζόμενοι των δημόσιων νοσοκομείων, των προνοιακών μονάδων, των κέντρων υγείας και του ΕΚΑΒ με κύρια αιτήματα προσλήψεις και αποκατάσταση μισθών.
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon