Σε αυτήν την αγάπη ο Μητροπολίτης απάντησε ως εξής:
Όσοι αγαπούν και το δείχνουν προσφέρουν θεραπευτική δύναμη στη ψυχή και στο σώμα, διότι οι άνθρωποι αγαπώντας μεταγγίζουν την ουσία του Θεού στους άλλους. Γι’ αυτό με την αγάπη αισθανόμαστε την πληρότητα και την ποιότητα της ζωής που έχουμε όλοι ανάγκη. Ευχαριστώ όλους για όσα αισθάνονται και με τον τρόπο τους εκδηλώνουν. Ανταποκρίνομαι στις ευχές τους με προσευχές για τους ίδιους και τους οικείους τους.





























