Το ευχαριστήριο μήνυμα:
Το Διοικητικό Συμβούλιο και οι φιλοξενούμενοι στην Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων του σωματείου « Ο ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ» ευχαριστούμε ολόψυχα τους μαθητές και καθηγητές του ΕΠΑΛ Μύρινας και τους μαθητές και δασκάλους του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας που μας επισκέφθηκαν, μας έδωσαν χαρά ,και μοίρασαν λαμπάδες πασχαλινές, κάρτες με ευχές, και τρόφιμα (τσουρέκια, κουλούρια, αυγά) στους τροφίμους.
Επίσης, ευχαριστούμε το Δ.ΙΕΚ Λήμνου για την παρουσία του στη Μονάδα και την παρασκευή των τροφίμων που μας προσφέρθηκαν από τα παιδιά.
Ευχόμαστε Καλό Πάσχα και καλή πρόοδο στα παιδιά.





























