
Μάλιστα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο μετά από αρκετά χρόνια απουσίας του νησιού μας από τους «χάρτες των εταιρειών».

Το πλοίο θα μεταφέρει στη Λήμνο 250 επισκέπτες οι οποίοι και θα περιηγηθούν και θα γνωρίσουν τις ομορφιές του νησιού μας. Αγκάθι βέβαια στο κομμάτι αυτό, η μη λειτουργία του αρχαιολογικού χώρου της Πολιόχνης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Καλή σεζόν!





























