Πιο συγκεκριμένα το μήνυμα του επισκέπτη της Λήμνου αναφέρει:
Τρία χαμόγελα. Η Ελένη , ο Κώστας και η μητέρα τους. Ξαφνικά νιώθεις πως έχει μεγαλώσει η οικογένειά σου με αυτά τα άτομα. Δεν είναι αυτό που λέγεται " Ελληνική φιλοξενία " Είναι η αμεσότητα της προσέγγισης...το βλέμμα που σ' αγκαλιάζει. Συναισθήματα που σε κατακλύζουν δεχόμενος τη φιλοξενία τους σε τουριστικό συγκρότημα στο Πλατύ Λήμνου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ !
Ο κάτοικος Μύρινας αναφέρει:
Καλημέρα!!! Θέλω να ευχαριστήσω το τμήμα Περιβάλλοντος και το Δήμο Λήμνου για την ΑΜΕΣΗ ανταπόκριση και εξυπηρέτηση έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα εχτές μαζί τους για τον καθαρισμό - πλύσιμο του κάδου απορριμμάτων, στον οποίο είχε ρίξει μέσα κιβώτια με ψάρια και μύδια πριν λίγες ημέρες κάποιος ασυνείδητος. Ευχαριστώ!!!





























