Όπως επισημαίνεται, κρίσιμα έργα υποδομής, όπως η χρηματοδότηση της Ψυχιατρικής Κλινικής του ΓΝ-ΚΥ Λήμνου –για την οποία η Περιφερειακή Ενότητα έχει ήδη ολοκληρώσει τις σχετικές μελέτες– αλλά και η ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου, παραμένουν σε εκκρεμότητα, προκαλώντας την ανάγκη για άμεση πίεση προς τα αρμόδια όργανα.
Η ανάρτηση του Επάρχου Λήμνου, Απόστολου Κουτσογιάννη:
«Χθες πληροφορηθήκαμε από τα τοπικά ΜΜΕ ότι στη Λήμνο βρέθηκε ο Διοικητής της 2ης ΥΠΕ, κ. Ροιλός.και ότι βρίσκοταν στο νησί μας από το Σάββατο!
Και ενώ θα περίμενε κανείς να υπάρξει μια συνάντηση και ουσιαστική ενημέρωση για τα σοβαρά ζητήματα υγείας του νησιού, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Αρκέστηκε στο να συναντήσει τα τοποθετημένα μέλη του ΔΣ του νοσοκομείου, και το πρώτο βαθμοί αυτοδιοίκησης ενώ δεν πραγματοποιήθηκε καμιά συνάντηση με τον δεύτερο βαθμό οπικής αυτοδιοίκησης ούτε και με τον πρόεδρο νοσοκομειακών γιατρών κ.Κατσιγιαννόπουλο.......
Να θυμίσουμε ότι παραμένουν σε εκκρεμότητα το κρίσιμο ζητήματα της Ψυχιατρικής Κλινικής του ΓΝ-ΚΥ Λήμνου, για την οποία αναμένουμε ακόμη την ένταξή της σε χρηματοδότηση, όπως είχε δεσμευτεί ο Υπουργός. Σε εκκρεμότητα επίσης είναι και η ενεργειακή αναβάθμιση του Γενικού νοσοκομείου μας!!
Η Περιφερειακή Ενότητα Λήμνου έχει ήδη ολοκληρώσει τη μελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης, για το έργο της ψυχιατρικής κλινικής όμως μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική απάντηση. Και βέβαια, δεν είναι μόνο η Λήμνος που περιμένει. Αντίστοιχα σημαντικές υγειονομικές υποδομές σε όλο το Βόρειο Αιγαίο παραμένουν σε αναμονή.
Καλό είναι όλοι να γνωρίζουν ποιος περιμένει, τι περιμένει και κυρίως γιατί καθυστερεί. Εμείς από την πλευρά μας αυτό που μπορώ το κάνουμε να τους πιέζουμε !!!»





























