Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με αφορμή τον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση του ιστορικού ιδρύματος.
Το ΓΕΛ Μούδρου διακρίθηκε στην κατηγορία «Βίντεο/Ταινία μικρού μήκους» για τη δημιουργία του με τίτλο "Το ημερολόγιο ενός αξιωματικού του Αβέρωφ". Η ταινία υλοποιήθηκε από μαθήτριες του Τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών της Β΄ Λυκείου, οι οποίες εργάστηκαν με βάση το υλικό τεκμηρίωσης της Γενναδείου Βιβλιοθήκης, υπό τον συντονισμό της Διευθύντριας του σχολείου, κ. Μαρίας Παπαπαναγιώτου. Η επίσημη τελετή απονομής των βραβείων έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2026.
Η ανακοίνωση του Γενικού Λυκείου Μούδρου:
«Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε σήμερα τα αποτελέσματα του μαθητικού διαγωνισμού με θέμα «Ο Τόπος μου», που διοργάνωσε η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή της, με την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
To Γενικό Λύκειο Μούδρου απέσπασε το Β΄ Βραβείο Βραβείο Βίντεο/Ταινίας μικρού μήκους για την ταινία του "Το ημερολόγιο ενός αξιωματικού του Αβέρωφ" που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με υλικό τεκμηρίωσης της Γενναδείου Βιβλιοθήκης από τις μαθήτριες του Τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών της Β' Λυκείου με συντονίστρια της Διευθύντρια του σχολείου, κ. Μαρία Παπαπαναγιώτου.
Η εκδήλωση για την απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2026.»





























