Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου που δημοσιεύτηκε χτες Δευτέρα, μοριοδοτούνται υποψήφιοι προερχόμενοι από τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια των νομών Λέσβου και Χίου.
Η απόφαση δίνει και ποσόστωση και προσαύξηση μορίων, με βάση την περιοχή όπου ζουν ή ζούσαν τη μέρα του σεισμού. Η ποσόστωση για τα παιδιά του νομού Λέσβου (Μυτιλήνη, Λήμνος, Άι Στράτης) και των νησιών του Νομού Χίου (Χίος, Ψαρά, Οινούσσες) είναι 1,5% των θέσεων για τα Γενικά Λύκεια και 1% για τα ημερήσια ΕΠΑΛ. Εξάλλου η προσαύξηση μορίων για μαθητές του νομού Χίου έχει συντελεστή 1 και του νομού Λέσβου με συντελεστή 1,2, ενώ ειδικά οι υποψήφιοι από το ερειπωμένο χωριό Βρίσα έχουν συντελεστή 1,4.
Πηγή: athensvoice.gr





























