Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>ΣτΕ: Αποζημίωση 260.000 ευρώ σε οικογένεια ανήλικου που πέθανε από ιατρικό λάθος

Apothiki Workshops Banner2 750

ΣτΕ: Αποζημίωση 260.000 ευρώ σε οικογένεια ανήλικου που πέθανε από ιατρικό λάθος
12.11.2017 | 18:39

ΣτΕ: Αποζημίωση 260.000 ευρώ σε οικογένεια ανήλικου που πέθανε από ιατρικό λάθος

Συντάκτης:  Παναγιώτης Σκαπέτης
Κατηγορία: Ελλάδα

Επικύρωσε το Συμβούλιο της Επικρατείας εφετιακή απόφαση που επιδίκασε αποζημίωση 260.000 ευρω στους συγγενείς 14χρονου ο οποίος έχασε τη ζωή του το 1998 από εσφαλμένη εκτίμηση των γιατρών.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας επιδίκασε το επίμαχο ποσό ως αποζημίωση για την ψυχική οδύνη των συγγενών του άτυχου ανήλικου, ποσό που καλείται να καταβάλλει το Ελληνικό Δημόσιο.

Ο μαθητής μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Ηπείρου στις 22 Φεβρουαρίου του 1998 με υψηλό πυρετό, πονοκέφαλο και ναυτία. Μετά τις εξετάσεις που έγιναν ο εφημερεύων ειδικευόμενος γιατρός απέκλεισε το ενδεχόμενο μηνιγγίτιδας εκφράζοντας την άποψη πως πρόκειται για ιογενή λοίμωξη. Ετσι, ο νεαρός μαθητής δεν εισήλθε στο νοσοκομείο αλλά πήρε οδηγίες για χρήση αντιβιοτικών από το σπίτι.

Τα ξημερώματα της ίδιας ημέρας ο νεαρός μεταφέρθηκε και πάλι στο νοσοκομείο από τους γονείς του σε κατάσταση σοκ, ενώ λίγες ώρες μετά εξέπνευσε.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση ο θάνατός του επήλθε συνεπεία «αμφοτερόπλευρης αιμορραγίας των επινεφριδίων λοιμώδους αιτιολογίας».

Με βούλευμα παραπέμφθηκαν σε δίκη οι γιατροί του νοσοκομείου, με τον εφημερεύοντα ειδικευόμενο τελικά να κρίνεται ο μόνος ένοχος για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια.

Ο γιατρός καταδικάστηκε σε φυλάκιση 30 μηνών.

Πηγή: iefimerida.gr

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel