Η δημοσιογράφος του γειτονικού νησιού Πέλλη Γιακουμή μιλώντας σήμερα στον FM 100 και τη Δέσποινα Βασιλειάδου, υποστήριξε ότι υπήρξε ένα γεγονός, το οποίο σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως και προκάλεσε ερωτηματικά. Όπως χαρακτηριστικά εξήγησε, από τη μία μέρα στην άλλη, στα στοιχεία που παρουσιάζουν την κατάσταση στα hotspots καταγράφηκαν περίπου 5.900 πρόσφυγες και μετανάστες, τη στιγμή που την αμέσως προηγούμενη ημέρα είχαν καταγραφεί περίπου 7.000!
Τόνισε, δε, ότι δεν υπήρξε κάποιο πλοίο το οποίο τους μετέφερε στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, από το hotspot της Μόριας υποστήριξαν ότι την ημέρα που έγινε η απογραφή πολλοί από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες αποχώρησαν λόγω της παρουσίας αστυνομικών. Όπως φαίνεται, το γεγονός αυτό διευκόλυνε την κυβέρνηση στην προσπάθειά της να παρουσιάσει ένα επιτυχές έργο αποσυμφόρησης του νησιού...





























