Η Α.Ε. Λήμνος αναφέρει για την επιτυχία της:
Ατομικά ρεκόρ και γενικότερα μία από τις καλύτερες παρουσίες μας στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου Κ18 Ν.Λέσβου που έγινε την Παρασκευή 15/4 στο Δημοτικό Στάδιο Μυτιλήνης!!!
Μετά από μία πολύ δύσκολη χρονιά λόγο covid και του παρατεταμένου χειμώνα, τα παιδιά μας δώσανε τον καλύτερο εαυτό τους και πέτυχαν σπουδαίες επιδόσεις!!!
Μαζί με τα παιδιά του Α.Ο.Ηφαιστίας για ακόμα μία φορά αποδεικνύουν την πολύ σοβαρή δουλειά που γίνεται και στα δύο σωματεία που καλλιεργούν τον κλασικό αθλητισμό στο νησί μας, εκπροσωπώντας το και προβάλλοντάς το επάξια εκτός Λήμνου!!!
Αναλυτικά οι θέσεις και τα μετάλλια των αθλητριών-ων μας:
Σαμψώνη Σωτηρία 1η στο Ύψος και 2η στο Μήκος!!!
Μουχτή Δήμητρα (Κ16) 1η στο Μήκος και 5η στα 100Μ!!!
Μπιμπούδη Ειρήνη 2η στο Ύψος και 3η στα 5.000Μ Βάδην!!!
Βόγιο Μαρία 3η στο Δίσκο και 4η στη σφαίρα!!!
Βασιλειάδη Δήμητρα 3η στα 1.500Μ και 5η στη Σφαίρα!!!
Μουχτής Χάρης 1ος στα 100Μ και 1ος στα 200Μ!!!
Τούφος Στυλιανός 2ος στη Σφαίρα και 4ος στο Ακόντιο!!!
Κατσιγαννόπουλος Θάνος(Κ16) 3ος στα 100Μ και 3ος στο Μήκος!!!
Σουγλέρης Γιάννης 3ος στο Ακόντιο και 8ος στη Σφαίρα!!!
Κυριακός Νικόλαος 5ος στα 100Μ( τερμάτισε τραυματισμένος)!!!
Παραλειπόμενα:
* Η άτυχη στιγμή του Νίκου Κυριακού στην κούρσα των 100Μ, όπου έπαθε τράβηγμα στα μισά της κούρσας... και που παρόλο τον τραυματισμό τερμάτισε 5ος!!! Περαστικά Νίκο!!!
* Η λανθασμένη χρονομέτρηση στην κούρσα των 100Μ γυναικών με αποτέλεσμα τη λάθος κατάταξη... και την στέρηση ενός μεταλλίου της Δήμητρας Μουχτή!!!
Για ακόμη μία φορά τονίζουμε την επιτακτική ανάγκη προμήθειας ηλεκτρονικού χρονομέτρου στην Ε.Α.Σ ... είναι πολύ κρίμα και πολύ άδικο για τα παιδιά που προπονούνται σκληρά όλο τον χρόνο να στερούνται θέσεις και προκρίσεις.
* Οι πολύ καλές εμφανίσεις των καινούργιων μας παιδιών Μαρίας Βόγιο και Γιάννη Σουγλέρη!!!
*Το πολύ καλό κλίμα και οι φιλίες μεταξύ των παιδιών όλων των ομάδων και των προπονητών και παραγόντων επίσης!!!
Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές-τριές μας!!!
Τα θερμά μας συγχαρητήρια στους προπονητές μας Χρήστο Γεωργίου, Κώστα Τσελεπή & Νίκο Καρύδη!!!
Τα θερμά μας συγχαρητήρια στις οικογένειες των αθλητών-τριών μας!!!
Τα θερμά μας συγχαρητήρια στον αθλητή μας Νίκο Κυριακό για την ειδική βράβευση λόγω της 5ης θέσης που κατέλαβε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του 5ου ομίλου Κ16 το 2020 στα 80Μ!!!
Ευχαριστούμε την Αντιπρόεδρό μας και αρχηγό της αποστολής κυρία Μοσχούδη Χριστίνα!!!
Ευχαριστούμε τον αθλητή μας Νίκο Κυριακό και τον κύριο Κυριακό Στράτο που ταξίδεψαν από το Γύθειο για να συμμετέχουν τους αγώνες!!!
Τα θερμά μας συγχαρητήρια στους αθλητές-τριες, προπονητές, οικογένειες & ανθρώπους του Α.Ο.Ηφαιστίας!!!
Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές-τριες όλων των σωματείων που συμμετείχαν στους αγώνες!!!
Τα συγχαρητήρια μας στην Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ Ν. Λέσβου και στην τεχνική μας σύμβουλο Μαριγλή Ελένη!!!
Τα συγχαρητήρια μας στον Σύνδεσμο κριτών κλασικού αθλητισμού Ν.Λέσβου!!!
Τέλος ένα τεράστιο ''ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ'' σε όλους εσάς: γονείς, παράγοντες, συνεργάτες, φίλους και χορηγούς για την αμέριστη υποστήριξη και την τεράστια βοήθειά σας στις προσπάθειές των παιδιών και στο έργο μας!!!
Ευχαριστούμε όλους εσάς που στηρίζετε τις προσπάθειες των παιδιών μας!!!





























