Ειδυλλιακά νερά σε όλες τις πιθανές εκδοχές του μπλε και του πράσινου, θεϊκά ηλιοβασιλέματα και τοπία που σε κάνουν να μην θες να... ξεκολλήσεις το βλέμμα σου. Μέρη όπου θέλεις οπωσδήποτε να επισκεφτείς και δεν ξεχνάς ποτέ αν έχεις βρεθεί εκεί.
Με αυτά τα... κριτήρια επέλεξαν τα δέκα πιο ρομαντικά νησιά του κόσμου οι χιλιάδες αναγνώστες του ταξιδιωτικού site Travelandleisure.
Ανάμεσα στις δέκα κορυφαίες επιλογές, βρίσκεται και το «καμάρι» της Ελλάδας για το ρομαντισμό που αποπνέει, η Σαντορίνη.
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) αποφάσισε να θεσπίσει τα βραβεία Made in Greece, τα οποία θα απονέμονται σε ειδική εκδήλωση. Τα πρώτα βραβεία θα απονεμηθούν τον Νοέμβριο του 2013.
Η απόφαση αυτή της ΕΛ.Α.Μ. εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brand names. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.
Τα ελληνικά εστιατόρια και τρόφιμα μπορούν να δημιουργήσουν ακόμη 50.000 θέσεις εργασίας λέει ο ΣΕΤΕ, καθώς η ελληνική γαστρονομία έχει όλα τα φόντα να συμβάλει δραστικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας και να συμμετάσχει στην έξοδο από την κρίση.
Από τη Νορβηγία στην Ελλάδα μεταφέρεται η έδρα της Ocean Rig, μιας εκ των μεγαλύτερων εταιρειών διεθνώς στην αγορά των πλοίων γεώτρησης.
Η Ocean Rig, που εξαγοράστηκε το 2008 από τη DryShips του Γιώργου Οικονόμου, μεταφέρει, σύμφωνα με την "Ημερησία", την έδρα της στα νότια προάστια της Αθήνας από το Stavanger της Νορβηγίας.
Τα νέα της γραφεία έχουν ήδη αρχίσει να στελεχώνονται με το κατάλληλο προσωπικό από Έλληνες, ενώ θα μεταφερθεί και ένα μέρος από τα 120 άτομα που απασχολούνταν στη Νορβηγία.
Κατά 6% αυξήθηκε η συνολική αξία των εξαγωγών το 2012, παρά την κάμψη του Δεκεμβρίου, ενώ το περασμένο έτος οι εισαγωγές μειώθηκαν κατά 5,8%.
Αδειες-εξπρές για 272 επαγγέλματα σε 7-50 ημέρες θα παρέχονται στους πολίτες από το κράτος μέσω του Διαδικτύου με στόχο να μειωθεί η γραφειοκρατία, όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Μ. Βολουδάκης.
Παρουσιάζοντας τον προγραμματισμό της κυβέρνησης για τα θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ο κ. Βολουδάκης επισήμανε 5 καινοτομίες που έχει ξεκινήσει η εφαρμογή τους μέσω της διαδικτυακής πύλης Ερμής, η οποία αναβαθμίζεται με στόχο να γίνει πιο εύχρηστη και φιλική στους πολίτες.
Συγκεκριμένα έχει ξεκινήσει η εφαρμογή των εξής:
Διθύραμβοι για την ελληνική κουζίνα, από τους Financial Times. Η Θεσσαλονικιά Χριστίνα Μουράτογλου και ο σύντροφος της είναι ιδιοκτήτες του ελληνικού εστιατορίου "Mazi" που βρίσκεται στο Λονδίνο και έχει τραβήξει τα βλέμματα και τις γαστρονομικές προτιμήσεις πολλών Βρετανών και όχι μόνο. Και όλα αυτά, μέσα σε ένα μόλις χρόνο.
Το άρθρο κάνει λόγο για τη ζωή του ζευγαριού και για την επιτυχία του εστιατορίου τους, ξεκινώντας από μια "ελληνική" εικόνα. Ο πατέρας της Χριστίνας, βρίσκεται στο εξοχικό της οικογένειας έξω από τη Θεσσαλονίκη και καλλιεργεί κρίταμο, το αλμυρό πράσινο χόρτο. Το κρίταμο, αποστέλλεται στο Λονδίνο, στο εστιατόριο που έχει η κόρη του μαζί με τον σύντροφό της, τον Γάλλο Adrien Carre στο Notting Hill.
Μια νέα μεγάλη επένδυση ύψους άνω των €20 εκατ., με τη δημιουργία της πιο σύγχρονης μονάδας ανακύκλωσης Συσσωρευτών Μολύβδου της Ευρώπης, στην Ελλάδα ανακοίνωσε η ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT ΑΒΕΕ.
Η νέα εργοστασιακή μονάδα υλοποιείται, σε συνολική έκταση 42 στρεμμάτων, στην περιοχή της Κομοτηνής (ΒΙΠΕ Κομοτηνής, Νομός Ροδόπης) και αναμένεται να έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη τόσο τοπικά, όσο και σε εθνικό επίπεδο. Η επιλογή της Κομοτηνής επικυρώνει την απόφαση της SUNLIGHT, η οποία διατηρεί τη βάση παραγωγής της στην Ξάνθη, να συνεχίσει να στηρίζει την επιχειρηματική ζωή της Β. Ελλάδας, όπως ήδη κάνει τα τελευταία 22 χρόνια.
Ο Θωμάς Τσάνης πραγματοποιεί σχέδια που για τους περισσότερους μένουν στη σφαίρα της επιθυμίας. Εξηγούμαι: όλοι συζητούν τρόπους με τους οποίους το ελληνικό κρασί θα γίνει καλύτερα γνωστό στο εξωτερικό. Ο κλάδος έχει ξοδέψει χιλιάδες ευρώ σε μελέτες και εκατομμύρια ευρώ σε προωθητικές ενέργειες χωρίς ωστόσο αυτά να μεταφράζονται ακόμα σε αντίστοιχα υψηλές, σκληρές, πωλήσεις.
Το βίντεο δημιούργησαν μαθητές και καθηγητές από την ισπανική πόλη Μούρθια κι έχει τίτλο «Gracias Grecia Nuestra herencia», δηλαδή: "Ευχαριστούμε Ελλάδα για την κληρονομιά μας".
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon