Φαινόμενα κοινωνικού αποκλεισμού, ένταση, πιθανές ρατσιστικές συμπεριφορές, άγχος για το αύριο και για την επιβίωση, ανασφάλεια, έλλειψη εμπιστοσύνης για τους θεσμούς και γενικευμένη απαισιοδοξία, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που σκιαγραφούν σήμερα το προφίλ του Eλληνα και της κοινωνίας της χώρας.
H αποτύπωση αυτών των ευρημάτων πραγματοποιείται στην τρίτη πανευρωπαϊκή έρευνα για την ποιότητα ζωής του κοινοτικού φορέα Eurofound. H έρευνα-μαμούθ του Eurofound υλοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια και φέτος κάλυψε ένα δείγμα 43.636 ατόμων στις 27 χώρες-μέλη της E.E. και σε ακόμη επτά ευρωπαϊκά κράτη, τα οποία δεν είναι μέλη της Eνωσης. Tα ευρήματα για την Eλλάδα είναι αποκαλυπτικά της κατάστασης που επικρατεί, λόγω της κρίσης στην οικονομία, ενώ η χώρα μας συγκαταλέγεται στους «πρωταθλητές» της απαισιοδοξίας για το μέλλον μαζί με την Iταλία και την Πορτογαλία.
Αυτά τα παιδιά είναι οι εργαζόμενοι της εταιρείας Taxibeat. Σκέφτηκαν έναν διαφορετικό τρόπο αναζήτησης ταξί και κατάφεραν να εξασφαλίσουν την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Το taxibeat προέκυψε από την ανάγκη εύρεσης ταξί τη στιγμή που μια παρέα φίλων βρισκόταν σε ερημική τοποθεσία. Αποτελεί σήμερα μια από τις πιο επιτυχημένες εφαρμογές σε έκυπνα κινητά τηλεωνα παγκοσμίως, καθώς έχει κερδίσει την προτίμηση των χρηστών στο Ρίο ντε Τζανέιρο και το Σάο Πάολο της Βραζιλίας, στο Οσλο της Νορβηγίας και το Βουκουρέστι της Ρουμανίας ενώ έχει μεταφραστεί και στις αντίστοιχες γλώσσες.
Η επιχειρηματική ιδέα μιας ομάδας φοιτητών στην Πάτρα οδήγησε εντός ολίγων ετών σε μια εταιρεία μικροηλεκτρονικής που απασχολεί είκοσι εργαζομένους, διατηρεί γραφείο πωλήσεων στη Silicon Valley και έχει ανοίξει έναν δεύτερο κύκλο επένδυσης, εισηγμένο στο Nasdaq. H Antcor μεταξύ άλλων ανέπτυξε το 2009 μια καινοτόμο εφαρμογή για συσκευές που υποστηρίζουν WiFi.
Όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της Deutsche Welle, σημαντική αύξηση των τουριστικών κρατήσεων προς την Ελλάδα καταγράφουν tour operators και ταξιδιωτικά γραφεία στην Αυστρία.
Το πρώτο ελληνικό ουίσκι είναι εδώ! Εμπνευστής της καινοτόμας, για τα ελληνικά δεδομένα, ιδέας είναι ο Αργύρης Ταραμονλής, ένας σμήναρχος εν αποστρατεία που μένει στη Λάρισα και εξηγεί πως από την παραγωγή κρασιού θέλησε να γίνει ο πρώτος Έλληνας παραγωγός ούισκι.
«Από το 1994 ξεκίνησα να φτιάχνω κρασί. Από το 2000 και μετά ξεκίνησα να ψάχνω και να διαβάζω τρόπους με τους οποίους θα μπορούσα να παράγω ούισκι μόνος μου, ετοιμάζοντας μια ποσοσότητα σε ένα βαρέλι 50 κιλών το 2010.»
Δεν είναι η Αθήνα, δεν είναι η Θεσσαλονίκη, αλλά η Σπάρτη η πόλη που κλέβει τις εντυπώσεις και αποτελεί τη μεγάλη ευκαιρία για ένα ταξίδι τους προσεχείς μήνες, προτείνει η Guardian. Δίνει μάλιστα στην πόλη τη δεύτερη θέση στη δεκάδα.
Βρετανοί επιστήμονες αποκατέστησαν την όραση σε ποντίκια που ήσαν τελείως τυφλά, χάρη στη μεταμόσχευση νέων φωτοευαίσθητων κυττάρων στα μάτια τους. Μελλοντικά τέτοιου είδους θεραπείες μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε ανθρώπους που πάσχουν από εκφυλιστικές παθήσεις των ματιών.
Οι ερευνητικές εξελίξεις στον τομέα αποκατάστασης της όρασης είναι συνεχείς τα τελευταία χρόνια, αν και αποτελεί ακόμα ερωτηματικό η ποιότητα της όρασης που αποκαθίσταται. Έτσι, σε μια πρόσφατη παραπλήσια εξέλιξη, επιστήμονες (υπό τον καθηγητή Ρόμπιν Άλι που την παρουσίασαν στο περιοδικό "Nature") ανακοίνωσαν μερική αποκατάσταση της όρασης σε ποντίκια που έπασχαν από νυκταλωπία, δηλαδή αδυνατούσαν να δουν τη νύχτα.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, στις δηλώσεις του, που προβάλλουν στα φύλλα τους του Σαββατοκύριακου, οι μεγάλης κυκλοφορίας αυστριακές εφημερίδες «Κλάινε Τσάιτουνγκ» και «Εστεραϊχ», ο κ. Πέτερλαϊτνερ επισημαίνει πως, παρόλες τις μειώσεις στις κρατήσεις το 2011 και το 2012, η Ελλάδα ήταν την περασμένη χρονιά ο σημαντικότερος αεροπορικός προορισμός των Αυστριακών.
Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων της 520 Barcode Hellas, κυκλοφόρησαν περισσότερα από 24.000 νέα προϊόντα ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή και εγχώρια αγορά μέσα στο 2012.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας εκδόθηκαν περισσότεροι από 24.000 νέοι κωδικοί barcode με το πρόθεμα 520 μέσα στο 2012. Το δυσμενές περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί για το επιχειρείν δεν σταμάτησε τις ελληνικές επιχειρήσεις από την παραγωγή και κυκλοφορία νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά και διεθνώς.
Επιτέλους κατοχυρώσαμε τις «Πράσινες ελιές Χαλκιδικής» ως προϊόν Π.Ο.Π. + τα «Φασόλια-Βανίλιας Φενεών» και το «μανταρίνι Χίου» ως Π.Γ.Ε.
Μετά από 9 χρόνια προσπαθειών, στις 23 Μαΐου 2012 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε οι πράσινες ελιές Χαλκιδικής, να έχουν Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (Π.Ο.Π). Φορέας υλοποίησής της, ήταν η Κοινοπραξία «Βιοκαλλιεργητική» (ΕΑΣ Χαλκιδικής + ΕΑΣ Πολύγυρου).
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon