Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Καλά Νέα

the roots web banners 06

Καλά Νέα

03.03.2013 | 08:14

Τα Περιοδικά Δρόμου είναι ένα Ευρωπαικό και Παγκόσμιο φαινόμενο. Πλέον, έρχονται και στη χώρα μας με πρώτη και καλύτερη τη "Σχεδία".

Την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου κυκλoφόρησε λοιπόν, όχι στα περίπτερα, αλλά στους δρόμους, το πρώτο ελληνικό Περιοδικό Δρόμου.

01.03.2013 | 01:58

 Ο έφηβος Τζακ Αντράκα, ο οποίος στα 15 του χρόνια έγινε παγκοσμίως διάσημος με μια εφεύρεση καθόλου χαρακτηριστική για εφήβους --ένα τεστ για τη διάγνωση του καρκίνου του παγκρέατος--, αφηγήθηκε σε ένα συνέδριο στην Καλιφόρνια πώς κατάφερε, χάρη στο διαδίκτυο, να δώσει ελπίδες σε εκατομμύρια καρκινοπαθείς και να. . . βάλει τα γυαλιά στην ιατρική κοινότητα.

27.02.2013 | 03:52

Η Νέα Υόρκη, η τρίτη μεγαλύτερη γαλακτοπαραγωγός περιοχή των ΗΠΑ δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ραγδαία αύξηση της ζήτησης για γάλα, σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικάνικου περιοδικού Forbes. Ο λόγος; Η κατακόρυφη άνοδος που παρουσιάζουν οι πωλήσεις ελληνικού γιαουρτιού στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης σε συνδυασμό με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που απαγορεύουν στους κτηνοτρόφους της περιοχής να εκτρέψουν περισσότερες αγελάδες για την παραγωγή γάλακτος.

26.02.2013 | 15:18

 Ονομάζεται Άλεξ Ρόουλινγκς, είναι 20 ετών και εδώ και λίγες ημέρες απολαμβάνει τον τίτλο του πιο πολύγλωσσου φοιτητή του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο ελληνικής καταγωγής Άλεξ μιλάει ήδη άπταιστα 11 γλώσσες. Και ασφαλώς δεν έχει καμία διάθεση να σταματήσει σε αυτές.

25.02.2013 | 12:55

Με το βραβείο της καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης ομάδας στο διεθνή διαγωνισμό Εμπορικής Διαμεσολάβησης τιμήθηκε η Νομική Σχολή Αθηνών, με τους φοιτητές που επελέγησαν να κερδίζουν ακόμα και τις πιο έμπειρες ομάδες από φημισμένα ιδρύματα του εξωτερικού.

Ο διαγωνισμός, που πραγματοποιήθηκε για 8η συνεχή χρονιά από το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο, διεξήχθη από 8 -13 Φεβρουαρίου στο Παρίσι.

Σε αυτό συμμετείχαν περισσότεροι από 500 φοιτητές, 100 επαγγελματίες διαμεσολαβητές και 66 πανεπιστήμια από 31 χώρες από όλο τον κόσμο.

25.02.2013 | 02:57

"Η Ελλάδα και πάλι πιο δημοφιλής", είναι ο τίτλος άρθρου στην Berliner Morgenpost.

Χαρακτηριστικά αναφέρει:

"Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής εκτιμήσεις των διοργανωτών, η Ελλάδα είναι φέτος ένας πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός από ότι την περασμένη χρονιά.

Η Alltours καταγράφει ένα συν της τάξης του 10%. Στις Thomas Cook και Neckermann γίνεται επίσης λόγος για ένα διψήφιο ποσοστό αύξησης. Μόνον στην Tui το συν είναι μικρότερο και κινείται στο 2%.

Η περασμένη χρονιά δεν πήγε καλά για τον ελληνικό τουρισμό. Οι κρατήσεις είχαν μειωθεί κατά 9 με 12 %. Ήδη στα τέλη του περασμένου έτους όμως, οι ειδικοί είχαν προβλέψει ότι φέτος θα υπάρξουν ανοδικές τάσεις".

20.02.2013 | 03:06

Τεράστια διάκριση για το κατάστημα του Στέλιου Παρλιάρου είναι αυτή που πήρε από το κορυφαίο ταξιδιωτικό περιοδικό Travel +Leisure, στην κατηγορία καλύτερα σχεδιασμένο κατάστημα.

18.02.2013 | 03:59

Ειδυλλιακά νερά σε όλες τις πιθανές εκδοχές του μπλε και του πράσινου, θεϊκά ηλιοβασιλέματα και τοπία που σε κάνουν να μην θες να... ξεκολλήσεις το βλέμμα σου. Μέρη όπου θέλεις οπωσδήποτε να επισκεφτείς και δεν ξεχνάς ποτέ αν έχεις βρεθεί εκεί.

Με αυτά τα... κριτήρια επέλεξαν τα δέκα πιο ρομαντικά νησιά του κόσμου οι χιλιάδες αναγνώστες του ταξιδιωτικού site Travelandleisure.

Ανάμεσα στις δέκα κορυφαίες επιλογές, βρίσκεται και το «καμάρι» της Ελλάδας για το ρομαντισμό που αποπνέει, η Σαντορίνη.

12.02.2013 | 22:05

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) αποφάσισε να θεσπίσει τα βραβεία Made in Greece, τα οποία θα απονέμονται σε ειδική εκδήλωση. Τα πρώτα βραβεία θα απονεμηθούν τον Νοέμβριο του 2013.

Η απόφαση αυτή της ΕΛ.Α.Μ. εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brand names. Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.

12.02.2013 | 14:44

Τα ελληνικά εστιατόρια και τρόφιμα μπορούν να δημιουργήσουν ακόμη 50.000 θέσεις εργασίας λέει ο ΣΕΤΕ, καθώς η ελληνική γαστρονομία έχει όλα τα φόντα να συμβάλει δραστικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας και να συμμετάσχει στην έξοδο από την κρίση.

stenos pccom

 

youtube channel