Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Λήμνος>>Επιστρέφει στο νησί η χρυσή ομάδα της Ακαδημίας Ρομποτικής Λήμνου

Apothiki Workshops Banner2 750

Επιστρέφει στο νησί η χρυσή ομάδα της Ακαδημίας Ρομποτικής Λήμνου
30.04.2024 | 14:22

Επιστρέφει στο νησί η χρυσή ομάδα της Ακαδημίας Ρομποτικής Λήμνου

Συντάκτρια:  Δέσποινα Βασιλειάδου
Κατηγορία: Λήμνος

Η 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής η οποία έλαβε χώρα στην Κρήτη, έριξε αυλαία. Ήταν μια διοργάνωση η οποία χάρισε στους χιλιάδες συμμετέχοντες μοναδικές εμπειρίες. Οι συμμετοχές ήταν υψηλού επιπέδου και το όλο εγχείρημα, άκρως εντυπωσιακό.

Η ομάδα Ρομποτικής Λήμνου, επιστρέφει αυτή την ώρα στο νησί και μαζί με τις ενθουσιώδεις στιγμές και τις εμπειρίες ζωής, στις βαλίτσες της κουβαλάει και 7 μετάλλια.

Με αφορμή τα οποία ο Αντώνης Μακρής, έγραψε στη σελίδα του:

«Το 7ο και τελευταίο μας μετάλλιο ήρθε σήμερα από την ομάδα του Σταύρου και του Σοφοκλή και είναι και αυτό χρυσό!

Σε έναν τελικό που έσπασαν καρδιές και κράτησε διπλάσιο χρόνο απ το κανονικό,  ο Σταύρος έβαλε τελικά το χρυσό γκολ και χάρησε την πρωτιά στην συμμαχία τους.

Μακάρι όμως να μπορούσαμε να μεταφέρουμε το κλίμα των αγώνων από τα πιτ των ομάδων αφού για να βγει να αγωνιστεί ένας, δούλευαν  απο πίσω άλλοι 5 ασταμάτητα. Είτε ήταν δικό τους ρομπότ είτε όχι.  Όλοι βοηθούσαν όλους. 

Και αν πήραμε 7 μετάλλια, αλλά τόσα χάθηκαν "στο νήμα". Γιατί είμαστε ομάδα και έχουμε μαθει να προσπαθούμε μέχρι εξαντλήσεως κάθε πιθανότητας. 

Γιατί....

«ΤΙΠΟΤΑ ΕΥΚΟΛΟ - ΤΙΠΟΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟ!». 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel